...Tai ainakin toivoisin niin. Tämä on nimittäin kolmas kerta kun aloitan nettiblogin kirjoittamisen. Ensimmäisellä kerralla se sujui hyvin noin kuukauden. Sitten koko blogi pikku hiljaa unohtui ja homma tyssäsi siihen. Tuossa viime joulun jälkeen virittelin uutta käyntiin, se yski ja köhi eteenpäin pari merkintää ja sitten puhti loppui kokonaan ja hautasin senkin. Yleensä tällaiset yritykseni tosiaankin ovat tuhoontuomittuja, kyllä minä pidän kirjoittamisesta, mutta mieluummin ehkä perinteinen paperiversio on minun heiniäni. Silti yritän vielä tämän vihoviimeisen kerran, katsotaan nyt mitä tästä tulee. Ja jos vaikka ihme sattuisi ja minä tänne säännöllisesti (tai vähemmän säännöllisesti, ihan miten vain) jaksaisin joskus kirjoitella, niin kuitenkin kävisi sillä lailla, että kukaan maapallon miljardeista ihmisistä ei tietäisi mitään blogini olemassaolosta ja tuhlaisin turhaan kallista aikaani kirjoittelemassa tänne turhia höpinöitä.

Joka tapauksessa aion yrittää, jo senkin takia, että kun yleensä minulle sattuu niin järjettömiä asioita harva se päivä, niin täytyyhän ne muille kertoa, jos vaikka saisi osakseen hitusen myötätuntoa. Tänä päivänä luojan kiitos olen onnistunut välttelemään melko tehokkaasti vaikeuksia. Toivottavasti hyvä tuurini tällä saralla jatkuu iltaan saakka.

Ongelmana minulla tuppaa tällaisessa bloggailussa olemaan se, etten aina keksi kirjoittaa mistään järkevästä. Enkä toki halua, että ihmiset pitävät minua pähkähulluna (netissäkään) joten ehken tällä kertaa paasaa kalapuikkojen oikeuksista. Vaikka olenkin sitä mieltä, että niitä kohdellaan ihan liian julmasti.

O_o Miten minulla on jo nyt sellainen olo, että tämä jää viimeiseksi kirjoituksekseni tänne? Ainakin tiukkaa tekee raahautua vääntämään lisää.. Jospa lyön itseni kanssa vetoa tästä asiasta. Hietän pois kymmenen euron setelin, jos tänne ei ilmesty viikossa vähintään yhtä merkintää. Mainiota. Se vain, että jos into lopahtaa, tuskin noudatan itse itseni kanssa tekemää sopimusta. Liian helppo rikkoa. Jos löisin ystäväni kanssa vetoa? Ei onnistu, rikkoisin luultavasti senkin. Lisäksi tällaisesta asiasta on typerää lyödä vetoa, eihän koko bloggailussakaan ole mitään järkeä. Lähdenkin tästä sieneen.