Ei vittujen kevät olen seonnut. Istun koneella, luukutan Kaija Koota (Älkää kysykö O_o) ja nauran vedet silmissä kun lueskelen täällä IRCQuotesseja. Oliskohan aika hakeutua hoitoon..
    Kehtaanko edes myöntää, että tipahdin jo kerran penkiltä tämän illan aikana. Mikä hitto minuun on iskenyt, sairastaaaaa. No, onpahan edistystä se, etten ainakaan itke silmiä päästäni niinkuin yleensä, että koko kämppä tulvii. Jossain vaiheessa sitä tosiaan saa siitäkin tarpeekseen ja yksinkertaisesti sekoaa. Nyt olen vakuuttunut siitäkin. Että tervetuloa kerhoon again.

Haa, tulipa tällainen vastaan. Vastaa vähän omia törttöilyjäni.

<@Joni_> vähän sekosin eilen kaupassa
<@Joni_> en vieläkään tajuu mitä mä oikein tein
<@ntz> no
<@Joni_> ku maksoin kortilla ja sit olin ihan ajatuksissani ku rupesin kirjottaa sitä nimmaria siihen
<@Joni_> just ku olin saanut nimen kirjotettua siihen, tajusin että ei vittu, ei tää kyllä mun nimi oo
<@Joni_> noh, ei se mitään, olin varmaan ensimmäinen Jack Bauer joka on asioinut valintatalossa

Itse olen allekirjoittanut kassakuittiin banaania, Jack Sparrowia, ala-asteaikaista ihastustani ja Edward Cullenia. Onneksi kukaan ei ole huomauttanut asiasta.